Mamma borta??

I onsdags svängde jag förbi viktväktarna för att bekänna mina eventuella synder.

Det var inga synder att bekänna. Vågen visade istället att jag hade gått ner 1,3 kg sedan sist jag var där!
Känns bra!

När jag kom hem sa Johan: -Om mamma fortsätter såhär Freja så är hon snart borta!
Freja blev ledsen och sa med en skakande underläpp: Mamma borta???

Nej jag skall inte försvinna, jag ska bara bli lite mindre ;)

Känns riktigt bra!

I augusti förra året när jag började jobba igen fick jag en ny kavaj. Kavajen var något liten till mig och det saknades 10 cm över bysten och lite mer än 15 cm över stussen för att jag skulle kunna knäppa kavajen. Idag, den 5 mars kunde jag käppa båda knapparna!

Sånt gillar man... trevligt när man märker det så uppenbart!


Kommentarer
Postat av: Karin

Du är så himla duktig!!! :)

2010-03-09 @ 13:32:45
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0