Den senaste tiden...

Jag har varit dålig på att uppdatera, men det har varit full rulle på jobb, samt att Johan har varit hemma med loppan, dom har haft semester tillsammans!

Tiden har bara flugit iväg!


Freja satsar i alla fall på att vara med i Top Model säsong 28 ;) Hon är helt hocked på mina hig-heels iaf. Lite sött!

Något mer som är sött är Frejas faster och farmor. Dom köper alltid så fina saker till Freja. Senast dom träffades blev det rena julafton för lilltjejen. faster Emma hade köpt världens finaste jacka, blev helt såld på den. Och så en cool liten badanka som ser ut som en sjuksköterska... så vi har döpt ankan till Emma Anka! Farmor hade köpt en supergullig mugg till Freja,som numera MÅSTE användas varje gång hon skall dricka, hon älskar den!

  

I helgen som gick var det ljuvligt väder, så jag passade på att putsa fönsterna. Samt att vi fick röjt lite i trädgården också. Härligt. Jag vill verkligen ha vår nu..... men ännu hellre sommar.



Gucci njuter av solen som ÄNTLIGEN är kommen!

  

Härligt härligt härligt

Efter en härligt utedag i söndags så fick jag frossa loss i lite kataloger och fick drömma mig bort om allt fint jag skulle vilja ha till hem och trädgård.


Julakatalogen blev ju min klara favorit!

Detta fina är planerat att vi ska inköpa inom snart framtid:

  
 supersnygga trädgårdsmöbler, likadana som de vi redan har, fast med den skillnaden att stolarna i denna gruppen har armstöd. Bänken i mitten är en såda jag har letat efter hur länge som helst. Sen är jag sugen på krukor... men är inte helt säker på vilka jag vill ha. Men dessa va fina, gillade dom med spalje... där kan man ha murgröna eller nån annan klätterväxt!

 

Men först på investeringsfronten är ovanstående saker, hatthylla, skohylla och hylla med småhyllor. ska piffa upp hallen och tapetsera om, samma tapet som vi har en liten fondvägg med i hallen. Kommer bli jättebra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0