Räknar dagarna....

...till:

5 arbetsdagar kvar tills jag och Freja går på semester!

19 dagar kvar tills Johan går på semester!

27 dagar kvar tills vi ska åka till Köpenhamn med Johans föräldrar, gå på carlsbergs bryggeriet och njuta av öl på ströget.

33 dagar kvar tills jag ska till frisören och göra mig snygg i håret.

34 dagar kvar tills jag ska få ta på mig min supersnygga klänningen och gå på fest.

45 dagar kvar till Elin och Niklas lilla goding skall titta ut!

53 dagar kvar tills den där speciella dagen.

102 dagar kvar till vår bröllopsdag.

160 dagar kvar tills Johans födelsedag.

184 dagar kvar tills Julafton!

191 dagar kvar tills Nyårsafton.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för speciell dag? Nyfiken!

2010-06-27 @ 20:53:23
Postat av: Emma

Oooh, snart semester! Då måste vi ses!!!

2010-06-29 @ 20:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0