mys mys mys

Älskar att solen och värmen äntligen har kommit tillbaka, och faktiskt hållt sig i ett par dagar.

Vi njuter av vårt trädäck, vår trädgård, vårrt hem. Lyxen att ha en trädgård känns magisk, även om vi inte har en hamn, strand och vatten bakom knuten! ;)


Jag njuter av eftermiddagssolen! Måste vara försiktig, jag är ju vitare än vårt innertak i huset haha


Freja har gått dille på att bygga kojor, så hon myser en massa hon också. Ligger o sjunger, läser för dockan, skrattar, hoppar, busar, myser. Min underbara lilla tös.



Idag när vi kom hem var det så varmt så Freja fick svalka sig med ett litet dopp! behöver jag ens säga att det var mer vatten på golvet än i baljan när hon var klar. haha


 I väntan på middagen som låg på grillen underhöll sig Freja med att läsa en bok! Hon verkar också trivas på vår altan.


Att kunna grilla på en kolgrill känns också lyxigt och ger en riktigt bra sommarkänsla!


Och ikväll efter att Freja hade somnat så tog jag min bok, en kopp kaffe med baileys i och satte mig i kvällssolen och bara mös, mös och mös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0