Idag är det ingen vanligt dag...

...för det är Frejas födelsedag HURRA HURRA HURRA!

Det kommer foton imorgon, jag har inte hunnit föra över dem på datorn.

Morgonen började med skönsång och presentöppning. Lillan såg ut som om hon hade kammat sig med en handgranat och var sprallig och glad. Hon gillade sina presenter och spenderade merparten av morgonen med att laga mat på sin spis med sina nya presenter.

På dagis har hon blivit firat med bravur. Hon har fått bära prinsesskrona hela dagen, och barnen stod upp på sina stolar och sjöng för henne, och så fick dom äta glass :)

När vi kom hem från dagis och jobb så överraskade jag henne med ett premiärdopp i hennes pool. Det var inte jättevarmt så hon badade typ 10 minuter. Men hon var SÅ lycklig.

Till efterrätt fick hon chokladpudding, till hennes stora lycka! choklad är ju det bästa som finns, hon är precis som sin pappa och faster Emma <3

Nu sover hon gott och laddar säkert för helgens kalasande, som varar i dagarna två!


Freja har blivit större och jag mindre, jag gillar det!

Den lyckligaste dagen i mitt liv <3


Kommentarer
Postat av: veronica

GRATTIS FREJA! Hoppas du har fått en underbar födelsedag. Det är så kul att läsa om din vardag och dina framsteg. Du är verkligen en härlig tjej, precis som din mamma ;)

Många kramar från Virre och Loke!

2010-06-03 @ 22:30:45
URL: http://innanformurarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0