För första gången i mitt liv- frivilligt!

Håll i er för nu ska jag berätta något häpnadsväckande!
Idag var jag ute och joggade i parken för första gången, frivilligt i mitt liv.

det känns lyxigt och svettigt. Tänk att jag väger så pass "lite" nuförtiden att jag faktiskt klarar av att speinga utan att få ont överallt. Kändes riktigt bra.

Men nu efteråt är jag lagom trött. Fast det beror kanske mest på att jag innan min löprunda på 30 minuter körde ett 30 minuters workout-pass på mitt wii och att jag efter löprundan cyklade med Freja till willys.

SLUT I RUTAN skulle man kunna säga att jag är nu.

Haha men fasiken va bra jag känner mig.. säkert mindre bra imorgon när jag har deluxe träningsvärk ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0