Ett mkt klokt och bra beslut!

Idag hade jag inga konferenser så när klockan blev 1330 så "gav jag upp", och packade ihop och gick hem.

När jag kom hem så bytade jag om och satte igång mitt Wii för första gången sedan 9 mars :/ Ja jag vet att jag borde skämmas.

Startade en ny 30 dagars utmaning och ska verkligen göra mitt yttersta för att fullfölja den.

När jag tränat klart så vek jag ihop all den torra tvätten och så dammsugade jag på nedan våningen. Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen hämta Freja på dagis.

När Johan kommer hem från jobb ska vi till Oxie och fira min älskade mamma.


Kommentarer
Postat av: veronica

Vilket spel till wii kör du? :)

Hoppas allt är bra med er. Fint det blev med trallen förresten!

Kram virre!

2010-06-14 @ 16:43:27
URL: http://innanformurarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0