Dagens chock

Plötsligt så insåg jag det som mina föräldrar sålänge reagerat på... det som är ett tecken på att vi börjar bli äldre.

slog precis på tv3 för att kolla på days of our lives... och innan det är det Rachal Ray, och på besök idag hade hon Ted Danson. För mig är Ted Danson kille i filmerna om tre män och en liten tjej och serien Cheers.

Såhär såg han ut då:




så ser han ut i min värld fortfarande... men icke!

Såhär ser Ted Danson ut idag:



Tjolahej tjolahopp!

Hmm.... kanske inte så konstigt att han har blivit äldre med tanke på att han är född 1947 och Tre män och en baby gjordes 1987 och cheers började sändas 1982... och idag är den 2010....

Då var han 35 och 40 år gammal.... idag är han 63 år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0