Uppdatering- Besök av Hanna och Jennsan 8-9 juli

Ännu ett ÄNTLIGEN! Hanna och underbara lilla Jennsan tog sig äntligen det stora äventyret att åka tåg till Malmö. Ett äventyr som jag och Freja uppskattar enormt.

senast vi träffades var på Jennsans ett års dag, och dom blev ju som bekant 2 år för ett par månader sedan. Tiden går galet fort.

Jag och Freja mötte upp våra äventyrare på Malmö Centralstation, och sen begav vi oss till Slottsparken för lite lek bland det skuggiga träden.








Trots en del "putta inte mig" " vill inte" "nej får inte" så lekte dom hyfsat fint tillsammans. Freja är lite bossig, härdad från dagis där hon mest leker med hoppande och bökiga killar och Jennsan är lite mer försiktig, vilket ger Freja värsta övertaget... något som vi inte la oss förmycket i, dom redde ut det mesta själv. Gullungarna!

  

När vi gick ifrån parken passerade vi stadsbiblioteket och där var det dansuppvisning från Arnbergs danssudio så vi stannade och tittade lite. Detta till småtjejernas förtjusning. Dom var verkligen superduktiga. Mest imponerad var jag av bollywood-dansarna, speciellt tjejen på bilden i turkost. Hon var lite kurvig, men hon såg så stolt ut, hela hon sken. Jag ville bara krama henne efteråt. Hon var fantastiskt duktig och strålande verkligen. Underbart. Det ger en ändå hopp om att inte hollywood har påverkat mänskligheten förmycket ;)





Efter svettiga timmar på stan och middagsvila begav vi oss till segevångsbadet. där plaskades det friskt!

Värmen och badningen tar på krafterna så på kvällen tog vi det bara lugnt. Hade presentöppning för tjejerna, då vi inte kunnat närvara på varandras födelsedagskalas.


Jennsan öppnar sina paket.


Sötaste djävulungen EVER!


Freja fick blåsbubblor och världens sötaste prinsesskrona. Kameran min dog dessvärre så jag har inte fler foton nu :(
Men det var supermysigt att ha dom på besök, och jag hoppas att dom kommer snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0