Uppbokad!

Första semesterveckan är nu planerad!
ja jag vet att jag är galen, men jag vill verkligen ha något att göra och inte bara sitta inne och fördriva tiden med nonsens saker.

Så:

Måndag: Träffa syrran och barnen och gå till Segevångsbadet.
Tisdag: Hem till familjen Florén i Bara, innan på dagen ska jag iväg och inhandla presenter till diverse bebisar!
Onsdag: Träffa Emma och underbara lilla Ellen som jag ej fått äran att träffa än.
Torsdag: Då kommer ÄNTLIGEN underbara Hanna och ännu mer underbara Jennsan hem till oss och det blir mys mys mys
Fredag: Kommer Emma och Johan hit och vi ska grilla och mysa, och blir det fint väder så sticker freja, jag och Emma till Segevångsbadet och badar innan.
Lördag-Söndag: Börja måla huset, dvs om Johan mår bättre, annars får jag börja själv så smått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0