Ny mobil!

Så har jag flörtat med en kille på chatten hos Telenor.
Mitt abonnemang går egentligen inte ut förens i september. Men då min mobiltelefon gick i sönder efter att Freja kastade den i golvet innan nyår har jag gått omkring med en sprucken display som sedan blev en överhettad telefon som tillsist gav upp. sedan dess har jag använt Johans gamla mobil, som är sådär i sin laddning, stänger av sig själv lite då o då...

Men idag lyckades jag flörta till mig en förlängning av mitt abonnemang redan nu och en ny mobiltelefon.

Det blev en xperia x10 mini, en sony ericsson :)
En lime-färgad.

Fick även pröva Tal fritt, som är en tjänst där man endast betalar 79 öre för uppkopplingen av samtal till fasta telefoner i Sverige. Får pröva tjänsten kostnadsfritt till den 30 september. Om jag sedan väljer att behålla den så kostar den 59 kr i månaden.

Värt att tänka på... ska kolla upp vad vi betalar för telefonen via telia, man borde kanske avsluta hemtelefonin, då vi ändå aldrig ringer hemifrån och endast behålla bredbandet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0