Wii- I am on!!!


Idag stod tredje dagen på 30-dagars utmaningen på schemat.
Jag var inte alls manad.... var trött och frusen.... och ville bara gå o lägga mig, men ICKE tänkte jag!

Så jag körde på! Och blev snabbt varm. Körde på medium idag... men dagens pass var mest fokuserat på "upper" så jag tyckte det var lite mesigt, så jag skapade ett eget pass när det var avklarat.
Tre omgångar löpning, två omgångar med tuff tennis och två omgångar med tuff boxning. Jag var helt slut efter det!

Men shit va stolt jag är över mig själv! I natt kommer jag sova gott! Man är ju rätt mör efter första dagen tillbaka i verkligheten också, efter tre veckors semester!

Men.... I did it! and I´m on!
Beach 2010 here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0