Vardagslyx!

Igår unnade jag mig ju lite vardagslyx på min födelsedag!
Färgade håret och när färgen verkade så tog jag mig ett bad =)

Sen när balsamen verkade hade jag klädprovning... mkt kläder som helt plöstligt passar nu!!! Superkul!
Så det här är ett ego-inlägg!

  
Innan                          Under                  Efter



Jag ÄLSKAR mitt badkar



Jag måste vara lite ego och visa denna bilden! Det här linnet köpte jag för 3 år sedan. Det har ALDRIG passat. (det är linne ej bomull så det finns inte ett uns strech i tyget) Men nu får jag det på mig... tight... men ändå!!! Fan va jag är stolt över mig själv!

  

förutom linnet så passade plötligt en vit topp och en ljusblå/vitrandig skjorta!!!


Kommentarer
Postat av: Minna

Sitter kanske lite väl tajt på dig? Är inte snyggt när man är så stor tycker jag.

2010-01-11 @ 22:51:33
Postat av: Jennifer

Minna: Skämtar du?? Fattar du hur mycket Kim har gått ner i vikt? Det kvittar fullständigt om det sitter lite tajt, hon får på sig kläderna igen! Halternecken är linnétyg, som sagt inte en uns strecht! Så ge dej!



Kim: Gillar färgen! =) Och halternecktoppen, verkligen snygg!

2010-01-12 @ 10:19:50
URL: http://thelifeofjtf.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hahaha klockrent!Håller med Minna.Ser för jävligt ut ändå.

2010-01-12 @ 15:27:26
Postat av: Kimzan

Kan inte annat än att skratta åt era kommentarer! Minna jag har inte skrivit någonstans i mitt inlägg att det var snyggt... jag skrev bara att jag nu fick linnet på mig. Jag skulle ALDRIG ta på mig det linnet och gå ut i det! Aldrig....



Tror knappast att era dumma kommentarer knäcker mig... jag har gått ner över 40 kilo i vikt... jag "äger" världen, så tryck ni upp era dumma kommentarer där solen inte skiner!

Puss på er

2010-01-12 @ 17:31:37
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/
Postat av: Helle

Du ska vara jävligt stolt Kimzan! Skit i idioterna här :-) Du ÄGER!

2010-01-12 @ 22:28:26
URL: http://helle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Äger du världen?? :)

2010-01-15 @ 23:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0