Utmanad!

Innan lunch begav jag mig iväg till OKQ8-macken för att hämta ut mitt paket från cdon, det med mitt efterlängtade wii active i.

Påbörjade genast wii active 30 dagars utmaning.... det tog 26 svettiga minuter att ta sig igenom passet....

Helt genomsvettig var jag... och benen var som gele, kunde knappt gå upp för trappan!

 Nu sitter jag i soffan o är fullkomligt slut... shit va det tog på krafterna att röra på sig. Men det var sjukt roligt!

Men jag kommer ha träningsvärk deluxe imorgon haha

För får man träningsvärk av att göra två armhävningar så lär jag ju få träningsvärk av det här!!!
Men jag är taggad!


Kommentarer
Postat av: Helle

åh den verkar sut rolig! är sugen på ett wii, men väntar på att move-tjohejsan kommer til ps3. snart! :-)

2010-01-09 @ 11:58:18
URL: http://helle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0