Står still

Hej kära vänner! Jag den senaste veckan inte gått ner ett gram. Jag har snarare gått upp o,5 kg. Jag äter inte mer än vad jag ska, räknar mina points, undviker allt vad onyttigheter heter, dricker mycket vatten OCH tränar. Men ändå visar inte vågen någonting i positivt riktning. Men cm visar iaf ngt. Och det är ju tur det. Kanske än "platå" jag måste rida ut. Men jag vet att jag är på rätt spår så jag misströstar inte. Måste träna så att iaf lite av all den överflödiga huden jag nu fått drar ihopa sig. Och om resultatet av det blir att vågen står still så får det väl vara så då! Jag vet iaf att jag gör rätt!

Kommentarer
Postat av: Pia

Det kan ju stanna upp när man tränar hårt eftersom du bygger fler muskler och muskler väger mer än fett. Så du kanske har minskat ändå..mäter du med måttband? det tycker jag är den bästa lösningen för att se resultat.

2010-01-17 @ 09:27:11
URL: http://pingo.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej Gumman!

Man har ju ofta "stopp" när man går ner i vikt, du ska se att det släpper snart!

Tycker du e skitduktig!!!



Ja tack jag mår fantastiskt bra!

Livet leker o jag har aningar om att 2010 kommer bli mitt bästa år hitilkls!

Tack snälla för grattiset o dina fina varma ord!

Du e alltid så gullig!!!



Kramar i massor!

2010-01-17 @ 14:28:30
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0