Så firar en födelsedagsgris!

Redan igår så började jag fira min födelsedag. Detta med middagsbjudning för familjen Florén. Fritz och Christin skulle egentligen också ha kommit, men tyvärr så har Fritz blivit galet förkyld och fick stanna hemma i sängen istället!

Men vi hade det trevligt. Mycket fokus på barnen blev det igår. Freja och Elias kollade fint på Babar en stund, men mest så tyckte jag att de små liven bråkade om vem som skulle leka med vilka saker. Värsta hierakin. Tuva fick absolut INTE leka med Frejas saker, Freja drog Tuva i håret, och Elias skällde på Freja för att hon var dum mot hans lillasyster, varpå han själv sedan puttade Tuva och tog leksaker från Freja... Dom är söta dom små liven... Men Freja sa ifrån till Elias. Så dom skötte det ganska bra själv faktiskt. Men Freja sa iaf förlåt till Tuva, och när dom gick hem så var dom alla vänner ;)

  

Det var en mysig kväll med goa vänner, god mat, god dricka... och massa goa kramar från lilloppan!



Sen idag då, min födelsedag, så hade jag bjudit in till kaffekalas. Men dessvärre kunde mina föräldrar inte komma för mamma är också dunderförkyld och syrran kunde inte komma för Marcus har det precis som Freja hade det i veckan, 40 graders feber vill säga :(

Men dagen har varit bra iaf!

 
Freja började morgonen med ett stort: Grattis! med tillhörande hurrande! *fnissar*
Och presentöppning kl00.01 blev det också. Fick ABBA singstar av Johan! Vilken lycka!!

Så innan kaffekalasets start så körde jag 6 låtar, men resultatet: SINGSTAR!!! hihi

Passade även på att färga håret innan lunch




Klockan två knackade iaf min kära morbror och hans familj på dörren och kort därefter kom min kära svärmor och svärfar! Lagom med folk, mysigt och det är väl så man ska fira sin födelsedag, men folk man tycker om <3


Lite hembakat och lite köpekager ;)

eftersom jag bjöd på fika så fick jag presenter *fnissar*

 
Liljor och presentkort på SF av min morbror

 

Ännu en bukett tulpisar (svärmor har koll) och pengar fick jag av svärföräldrarna! Alltid trevligt!

Nu ska jag vara social med mannen... spela lite buzz =)
Sen får man väl försöka komma i säng i tid, det är ju dags för jobb igen imorgon efter 3 veckors ledighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0