Någon fyller år idag, vem kan det va??


Hade min morfar levt så vet jag precis vad han hade ringt och sjungit för mig:
-Med en enkel tulipan, på bemärkelse dan, jag har den äran, jag har den äran att få gratulera! <3

Den ringde han nämligen alltid och sjöng för mig!!! Kanske är det just därför som tulpaner är min absoluta favorit blomma, och jag får åtminstone en bukett med dessa vackra blommorna på min födelsedag. Jag en redan igår av Johan!

Idag blir det kaffekalas hemma, dessvärre blir vi inte så många, då förkylningarna har slagit rot hos en del familjemedlemmar, och andra måste dessvärre jobba. Men det tar vi igen vid ett annat tillfälle! Jag har hela frysen full med kakor! =)

Nu ska jag sätta färg i håret och sen ska jag sätta mig och sjunga singstar, fick nämligen ABBA-singstar i present av Johan!!! HURRA!!!!

Puss och kram på er


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Grattis på födeseldagen!

Kommer det bild på håret sen??

Kram

2010-01-10 @ 11:58:00
URL: http://thelifeofjtf.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Men gud fyller du år!!! STORT GRATTIS från Julle och mig :)

2010-01-10 @ 20:00:15
Postat av: Skitungen med familj

Stort grattis på din födelsedag! Kramar!

2010-01-10 @ 20:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0