Lyckligt lottad

"Jag sådde några blommor
en för varje vän
Jag tror att de var fyra
men särskilt minns jag en
Det blev höst och vinter och blommorna de dog
på våren kom de åter men bara tre stod kvar och log
Så kom det stora regnet med moln så stora grå
och nästa gång jag såg dem så var de bara två
Sen så kom då solen med allt de ljus den har
och plötsligt står där ensam en liten blomma kvar
Du härdades i solen
du drunknade i regn
En sak är då säker
du är en verklig vän"



Jag är verkligen lyckligt lottad!
Jag har nämligen världens finaste vänner!

TACK alla ni som har kommenterat mitt förra inlägg om min viktresa.
Ni är verkligen underbara. Det är för att jag har vänner som er som jag vågar vara såhär ärlig!

Det är ju så, en sann vän är någon som vet allting om dig, men tycker om dig iaf!
NI gör mig stark!

TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0