Inbillad prinsessa!

Igår var vi bjudna på middag hos våra vänner på fashionabla Limhamn!
När man är hemma hos dom så brukar jag alltid låtsa att jag är prinsessa och att deras hem är mitt slott, för det är så det känns när man är där!

GIGANTISKT hus har dom!
Helt galet... förstår inte att någon kan bo sådär... så egentligen är jag inte avundsjuk, alldeles för mycket att städa. Känns lite opersonligt, inte så ombonad och alldeles för stora öppna ytor, det ekar!

Men det är ett häftigt hus....


Hallen sett från ytterdörren och in mot husets hjärta



Allrum med sjukt coola stolar, dom älskar jag!
Högt i tak.... stora fönster och stora öppna ytor som ni ser.



Vardagsrum, en "trappa" ner från köket.... öppenspis, stora fönster.....
klent möblerat ;)



Vacker, fin trappa upp till ovanvåningen som bjuder på tre sovrum, ett badrum, allrum med stora fönster och även en STOR balkong! Och säkert 5 meter i takhöjd!

  

Freja hade superkul där hemma, roliga stolar att snurra i när man pratade i telefon... en gigantisk trappa att klättra i (även om hon faktiskt slutade och lödd när jag sa till henne) och så lyxen... att få slicka vispen efter att grädden var färdigvispad.... bara sånt som söta tjejer på 19 månader kan flörta sig till ;)



Mycket god efterrätt... bakad med kärlek, socker och smör ;) hehe

Precis sånt som man blir bortskämd med i slottet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0