Auch! Aj! It hurts!

Hej på er alla glada!

Här sitter jag i soffan som en stelpinne! *garvar*



Imorse vid 10-tiden satte jag på mig träningskläderna och körde pass nr 2 på min 30 dagar utmaning!

Riktigt roligt!
Men jag fegade ur lite idag, ändrade till low-program istället för medium. Jag har nämligen en mega-deluxe-träningsvärk efter första passet igår. tänkte att det är bättre att kunna utföra ALLA momenten i low-programmet än göra momenten halvdant i medium!

Blev trots detta svettig, och taggad till tusen. Så efter att mitt low-pass var över, (lyckades genomföra det på 25 minuter och 1 sekund. Gårdagens pass tog 26 minuter och 47 sekunder. ) så körde jag tre pass med boxning, körde tre tuffa omgångar, svetten fullkomligt rann av mig efter det!



Väldigt nöjd med min träning för idag! Kanske blir lite till ikväll när jag måste visa familjen Florén som kommer på besök!

Men ikväll ska jag äta chokladpudding med gott samvete och njuta av att jag faktiskt har kommit igång med min träning igen.

Något stel av träningsvärken, men nöjd och lycklig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0