Krymper!



Kollade mina mått och eventuella förändringar nu innan träningen för att känna ännu mer pepp!

Resultat:

Vad: 31,5 cm (-1,5)
Knä: 35,5 cm (-1 cm)
Lår: 51 cm (-1 cm)
Höft: 118 cm (-1 cm)
Midja: 103 cm (-1 cm)
Byst: 109 cm (-1 cm)
Hals: 31,5 cm (-0,5 cm)
Överarm: 30 cm (-0,5 cm)

- 7,5 cm sen den 24 januari!
Woohooo

Vågen står still fortfarande, men jag är faktiskt helt nöjd med att cm försvinner under tiden!

snart kommer vikten också att rassla till, och ännu bättre kommer det bli om jag kommer iväg till viktväktarna för vägning igen, och om jag kommer in i det nya pointsräknandet!

Men det är superkul att träna igen, I LOVE IT!
Nu märkar man definitivt hur mkt lättare man har blivit, när det tom är kul att springa (!!!!!) då har man kommit långt hihi

NÄ, nu ska jag bränna lite fett!
vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Karin

Bra jobb gumman!

Man ska inte stirra sig blind på vågen det är måtten som man ser det på sen kommer vågen av bara farten!!!

Kramar K

2010-02-04 @ 09:38:31
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0