En 100-åring



Imorgon, den 24 februari 2010 fyller klubben i mitt hjärta 100 år!
Något som jag självklart vill fira, och hade planerat att fira, men mitt hälsotillstånd verkar inte vilja samma sak. Tyärr!

MFF möter Elfsborgs IF i en träningsmatch dagen till ära, och det hade ju varit klockrent om man hade kunnat vara där, få sjunga för di himmelsblåa pågarna... men jag kan knappt prata, än mindre sjunga.


Men jag får trösta mig med att firandet av Malmö FF kommer vara ett årslångt firande... så jag får visa mitt stöd och min passion på matcherna när säsongen drar igång.

Men en sak är säker... jag längtar verkligen till den allsvenska premiären.... Allsvenskan det betyder vår!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar: Jag lovar att lyssna på kroppen Kimzan! Är jag trött, så tränar jag inte! LOVAR! =)

2010-02-23 @ 21:02:58
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kim... Vad skulle MFF göra utan dig...? Knäppis.

2010-02-24 @ 22:16:28
Postat av: Karin

Tack snälla du va gullig du är!!!

2010-02-25 @ 06:16:45
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0