Duktig kicka!

Nu ska jag vara sådär skrytig som bara en mallig mamma kan vara när hennes dotter gör något som för människor utan barn verkar vara fullkomligt onödig information....

..idag när vi kom hem från dagis, jag och Freja, så frågade Freja efter sin potta.... när hon satt sig på pottan så kollade hon på mig och sa: en bok!! (haha) så jag gick och hämtade en bok till henne.. och voilá.... hon kissade!

Man blir ju så stolt!

Och inte nog med det.... två timmar senare frågade hon efter boken och pottan igen, och jo minsann... hon kissade igen....

vi har pratat här hemma om potträningen och vi tyckte väl att det vore lämpligt att köra igång när det börjar bli varmare och lilltjejen kan gå i kjol/klänning, men om Freja vill börja kissa på pottan nu, och kom känner sig redo, ja då är det ju bara till att köra.

Vi skyndar långsamt!

Men nu ska Johan och Freja vara lediga i två veckor tillsammans här i mars, så då kan dom ju potträna tillsammans :)

Jag tycker det är roligt..... min lilla tjej börjar bli stor!


Kommentarer
Postat av: Hanna

duktiga tjejen! =)

2010-03-01 @ 21:09:48
URL: http://hanna.ohlzons.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0