Deltävling nr 2

Ja ikväll är det då dags för deltävling nr 2 i Melodifestivalen.
Och idag tänkte jag vara lite mer påläst än förra lördagen.... för i lördags hade jag verkligen INGEN koll.

spontant när jag kollar på kvällens deltagare så tror jag på

Andreas Johnson av den anledningen att han ofta är bra (förutom den där gången tillsammans med Carola - sorry Helle)

Sen skall ju Pauline medverka ikväll. Och jag fullkomligt ÄLSKAR henne. Hon är en skön tjej. Har sett henne utvecklas från början till nu. Vi gick på samma skola under gymnasiet. Gillar hennes soul-touch!

Annars så har jag inte så höga förväntningar på resten av gänget. Många som man inte har sån bra koll på.
Det enda jag kan säga är att jag innerligt hoppas att deltävlingen idag är bättre än starten.

Jag återkommer efter kvällens program!

Paulines låtar. Gillar dom båda mkt mkt mkt!





Ingen favorit-


Kommentarer
Postat av: Ullis

Måste ju skryta med att Paulines mamma och jag går samma kurs i taktil stimulering och vi två jobbade tillsammans hela förra veckan. Gillar Paulines stil oxå!

2010-02-18 @ 13:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0