När tre blir fyra!

Hej alla kära vänner!

Jag har en sak att berätta!

I ett par veckor har jag i hemlighet skrivit en anonym blogg..... den handlar om mitt välsignade tillstånd.
Jupp i juni 2011 blir vi fyra.

Idag var vi iväg och gjorde KUBtest och även inskrivning, så idag blev det offentligt även på facebook.

Jag kommer fortsätta att skriva i min andra blogg om graviditeten, och ägnar denna bloggen åt familjen och andra saker, precis som tidigare.

Länken till min andra blogg är: www.mirakelnummertva.blogg.se/

Jag är i vecka 14 nu, och mår prima!

Ska bli spännande!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till dig Kim! Detta är en gammal skolkamrat till dig som skriver (parallellklass på gymnasiet). Har följt din blogg länge nu och blev väldigt glad för din skull när jag läste ditt senaste inlägg. Vi väntar själv nummer två här hemma :) God jul och gott nytt år!

2010-12-15 @ 10:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0