Semester uppdatering!

Ja semestern är när man gör det som faller en in, och en av de sakerna som har inte har fallit mig in är att blogga. Jag hoppas att ni har överseende med detta.

När det nu återstår en vecka kvar av semestern börjar jag känna mig nöjd, det har varit en bra semester!

jag/vi har:

* målat huset
* haft middagsbjudning för familjen Florén och Fritz och Christin
* målat trädäcket
* köpt nya altanmöbler av Johans föräldrar
* vi har haft besök av Johans bror och hans fru
* varit och badat på segevångsbadet
* shoppat lite
* varit i Köpenhamn med Johans föräldrar
* varit hemma hos mina föräldrar och badat
* varit på Skånesdjurpark med familjen Florén
* varit hemma hos våra vänner i Svedala och myst med en liten nykläckt tjej
* varit på utflykt på Stenshuvud och kafe Annorlunda med Johans mor och syster
* Varit på 100 års kalas i Skurup
* varit på Tosselilla med Johans mor och syster
* firat svärmors födelsedag
* varit på middagsbjudnign i Lilla Harrie
* varit i Ronneby på kusinbus med Freja

Sista semesterveckan bjuder på:

* Besök hos Johans mormor och morfar imorgon tisdag.
* Onsdagen bjuder på middag hos vänner i Sjöbo
* Torsdagen blir intensiv men härlig med besök hemma hos Elin och Niklas och deras nykläckta lilla Ture på förmiddagen, sen ska jag till tandläkaren och antagligen dra ut min visdomstand och sen på kvällen kommer mina föräldrar och storsyster och hennes familj hem till oss på middag.
* fre-sön har vi ingenting planerat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0