Anropar försvunnen!



Har ni saknat mig?
Sorry men jag har varken tid eller lust att blogga, det händer för mycket för att jag ska ha tid att sitta framför datorn. Och det är ju egentligen bra. Men jag får lite dåligt samvete över att jag inte uppdaterar här och bjuder in er till mina äventyr!

Vi mår iaf mycket bra hela familjen, och alla vårprojekt har startat i trådgården. I helgen städa jag ur förrådet,igen, och det blev SÅ bra!

I slutet på månaden ska vi beställa färdig gräsmatta, tillsammans med grannen. Det kommer bli så bra...
Jag har piffat lite på baksidan, letat fram stolsdynorna, hängt upp min hängstol och hängt upp en jättefin ljusampel.

Det kommer bilder på det längre fram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0