Viktig denna veckan också!

Var på viktväktarna med min mamma i onsdags.
Och trots att vi inte hade varit där på två veckor, och jag inte riktigt brukat allvar så hade jag gått ner 1 kg!

Sakta men säkert!

Nu har jag gått ner 10 kg på 18 veckor, vilket i snitt blir 0,5 kg i veckan, vilket är en sund viktminskning!

Men jag har 3 kg kvar att gå ner till mitt delmål -10kg till jul... och det bör ju inte vara några problem, eftersom det är 8 veckor, 9 om man räknar med julveckan... Det innebär att jag "måste" gå ner 0,3 kg per vecka fram till jul för att uppnå mitt mål.


Kommentarer
Postat av: Hanna och Julius

Du är så duktig! HEJA HEJA HEJA!

Massa kramar från oss!

2009-10-23 @ 23:23:28
URL: http://hanna.ohlzons.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0