Veckans me!

Bjuder på en bild på mig själv....

Som sagt, blir mindre och mindre för varje dag!



Har ju som mål att gå ner 10 kilo tills jul. Och hitintills har jag gått ner 6,3 kg. 3,7 kg kvar.... det innebär ca 0,4 kg per vecka fram tills jul.. känns ju mer än rimligt! =) Underbart!

Jag mår så mycket bättre, sover bättre, har inte ont i min rygg längre...

Och ändå så ansåg jag mig själv må bra och inte ha några problem när jag vägde som mest... märkligt!
Men man vet inte inte riktigt hur bra man kan må förräns man gör det typ....


Kommentarer
Postat av: Helle

Du är sjukt snygg!!!

2009-10-28 @ 07:58:28
URL: http://helle.blogg.se/
Postat av: sandhra

Fan du är såå duktig Kim!!!sån jäkla skillnad att det är helt otroligt!all eloge till dig..och visst är det härligt när sådana små "krämpor" försvinner :))go girl!kram!

2009-10-28 @ 12:10:28
Postat av: Jessie

omg! Vad bra kämpat av dig.

önskar dig all lycka till i fortsättning mot ditt mål :)

Kram!!!

2009-11-09 @ 12:11:09
Postat av: Sandra

Vad duktig du är!!!! Riktigt bra kämpat! :D

2009-11-10 @ 11:00:02
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0