Som en vått dröm

Som ni alla vet så ÄLSKAR jag mitt jobb och min arbetsplats.
Men igår blev den lite bättre än vanligt.

Varför?

Jo som den fotbollsnörden jag är fick jag igår äran att ta hand om svenska fotbollsförbundet!



Ledningen och de allsvenska tränarna kom till hotellet för att hålla konferens, övernatta och äta middag.
Idag åkte dom till Kph för att se matchen såklart!

Och Backe lovade att dom skulle ta ett segerdopp i poolen när dom kommer tillbaka ikväll!

Hotellet blev invaderat av journalister igårkväll, det tog en millisekund för journalisterna att få reda på att Backe tackat nej till DIF. Men dom hade inte blivit nämndvärt störda, dom är ju vana, men det kändes inte riktigt bra. Dom är ju trots allt inte i tjänst 24 timmar om dygnet!



Jag var faktiskt riktigt proffsig och bar långbyxor hela tiden igår och idag på morgonen när jag jobbade. hihi
På jobb måste jag ju främst vara Konferenschefen Kim och inte MFFaren Kim haha

Men när Nanne Bergstrand klev in genom entrédörrarna så log Konferenschefen Kim och MFFaren Kim sjöng i huvudet för sig själv: Nanne Bergstrand, den skiten, den skiten ;)

Nu laddar vi inför matchen... om en timme smäller det! Och jag hoppas innerligt att Backe och gänget får segerbada ikväll när dom återvänder!


Kommentarer
Postat av: Hanna

hahaha du skulle haft kjol! Hade varit skoj att se deras miner! ;)

2009-10-10 @ 20:33:18
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0