Magiskt!

Det är måndagmorgon och klockan är 08.12, jag sitter hemma i min soffa med datorn i knäet.
Freja är på dagis och Johan är på jobb...och jag...jag är hemma!

Jag fick nämligen sovmorgon idag!

Härligt att få sova till 0730. Det var länge sedan man fick göra det en vardag!

Helgen blev inte riktigt som vi hade planerat, men det blev toppenbra iaf.

Min mamma blev krasslig så hon kunde inte passa Freja, något vi bestämt efter att min systerdotter blivit sjuk så att Freja kunde inte vara hemma hos sin moster.

Men det gjorde inget, för hon är världens finaste lilla tös. Somnade kl 19 på lördagskvällen och sov hela natten, så vi märkte inte ens av henne. Hon vaknade dock lika tidigt som vanligt på söndagsmorgonen, men det spelar ingen roll. Hon är vår dotter,och vi älskar henne, och vad spelar väl en sovmorgon för roll??

Mamma lovade dock att ta henne en annan helg så att vi kunde få sova ut, det var gulligt!

I bröllopspresent fick jag, en hårfärgning av mig själv. Är numera brunett! Av MFF fick jag en 3-0 seger mot Örebro, och av Johan fick jag en ryggmassage!

En mycket fin dag! Fylld av kärlek!

Nej nu ska jag göra mig i ordning så att jag kan kila till jobb.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Linda Nygren

Hej! Tusen tack för din kommentar.. Själv håller jag också på med Viktväktarna men har kommit i en liten svaka.. Men jag klara det jag vet att det går!! Jag blev ritkigt imponerad av dig och på något sätt puschar det att läsa om andra som lyckas.. Då vill man själv också lyckas =)



Vem jag är?



Jag är Linda=) Marinas vän.. Jag såg att hon hade dig som Länk på hennes blogg. Så jag tittade in hos dig och kickade lite. Så på den vägen är det=)



Ha en skön vecka själv!



Kram Kram

2009-10-06 @ 22:59:04
URL: http://pinkflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0