Kom ihåg vem som sa det först!

Jag har min alldeles egna teori vad gäller Hasse Backes nej till DIF och Lagerbäcks avgång som landslagstränare!

Jag tror att Backe kommer ta över svenska landslaget, och om Rolle inte får fortsatt förtroende hos MFFs styrelse efter den här säsongen så tror jag att han kommer bli Hasses sidekicker!

Vad grundar jag då detta på??

Jo i fredags när svenska fotbollsförbundet hade konferens på hotellet så hade Backe och Rolle smugit iväg en stund för sig själv i ett hörn i restaurangen och snackat!!!

Det kan ju betyda vadsomhelst egentligen!

Men om det blir så att Backe och Rolle tar över landslaget så kom igår vem som sa det först!! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0