Kategori: Hur hårt har jag slagit huvudet egentligen?

Idag när jag städade i förrådet så hittade jag min låda med skor... ja jag vet att jag har hur många skor som helst. Fast den här lådan innehåller skor som jag ALDRIG någonsin igen kommer att ta på mig och gå ut i. Men dom är för fula, unika, annorlunda...för mkt Kim för att slänga dom!

Se själv.... *asgarvar*



Jo dom ÄR sanna! Dessa skor är inköpta i Miami. Specialgjorda åt mig... one of kind!
Jag betalade nästan 1400 kr för dessa, 1998! I dessa skor blir jag 1,93 lång!
Min dåvarande pojkvän Henrik HATADE när jag hade dessa skorna på mig, då jag blev huvudet längre än honom.
När vi skulle åka hem från Miami kunde jag inte packa ner skorna i min väska för dom vägde för mycket. Istället
fick jag ha dom på mig... och ni behöver ju inte fråga mig om min mamma såg mig när vi kom gående ifrån gaten... jag såg ut som en flaggstång!

 
Kategori: Har jag varit prostituerad i mitt tidigare liv?
två par svarta, HÖGA, lackade "a la hor-look"-skor! Stövletten är välanvänd och SÅ sliten. Älskade den skon.
Makalöst! Tänk att jag använde de här skorna dagligen... hmm.....

De svarta till vänster fick en gång kommentaren: Du kan inte ha dom ståendes i min hall, mina polare tror att jag har en prostituerad här hemma då! (sagt av Fritz min mkt goda vän, då jag kom hem med dessa skorna till vårt då gemensamma hem... haha)



Trakorsula-deluxe! Dessa fick jag av min mormor, inhandlade i Budapest, som en överrasknings present till mig.
Mormor hade sagt till mamma när hon skulle pröva dessa: Hjälp mig upp! HAHA
Mormor och jag har lika stora fötter, så hon prövade dom för att kolla så att dom passade!
Jag minns att jag gillade dessa skorna väldigt mkt. Sjukt lätta är dom, fast dom ser sanslöst klumpiga ut... sulan är gjord av skumgummi typ... haha



Mina favorit skor ALLA kategorier! Inhandlade i Budapest 1997. Det är träsula och resten är skinn. Det fanns en gång en rem runt hälen på båda skorna, men den blev mer och mer uttöjd, så tillslut fick jag klippa av dom. Jag har sparkat i diverse saker genom åren så skorna har flisat sig lite här och var. detta har jag "lagt" genom att måla i med svart tuschpenna! Mest ledsen blev jag då jag råkade sparka i en kantsten så att klacken på högerskon knäcktes, inte så svårt eftersom det är en träsko. Men hursomhelst, jag lagade den med trälim ;)

Och det är nu ni tänker:
Hur fula skor får en människa lov att ha egentligen??!!??

Säg det du....

hihi


Kommentarer
Postat av: Missy M

jag gillade "hooker" skorna massor o träskorna med klack är ff supersnygga, jiiiz, sketasnygga tycker jag!!!!!!

2009-10-17 @ 17:56:52
Postat av: Hanna

men gud så roligt =)

2009-10-17 @ 18:41:00
URL: http://hanna.ohlzons.com
Postat av: Hanna

svar: Lätt! Han är mitt frikort ;)

2009-10-19 @ 18:38:50
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilka härliga skoköp du gjort. Historien om de första skorna är ju underbar, kan du inte ha dem på arbetet? : )

Kram

2009-10-19 @ 21:14:37
Postat av: Samira

Men shit, Kim! De där orangea skapelserna var nog det värsta jag sett. Hahahaha. Skönt inlägg. =)

2009-10-19 @ 22:55:49
URL: http://samira.nu
Postat av: Camilla

Hihi!! vilka små fötter!

Bjön berättade om flyttprtajet va? Vi måste däremot ses snart!

Kraaam

2009-10-21 @ 22:01:17
Postat av: sandhra

håller m missy..de sista svarta är ju ff skitfina!dessutom ff "moderna"..:)

2009-10-28 @ 12:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0