jul...jul...jul... mer jul!



På söndag är det första advent, galet vad tiden går fort!
På söndag morgon ska jag julpynt här hemma. Imorgon ska jag nämligen hem till mina föräldrar och hämta lite julpynt. Nu iom att vi flyttat så har vi fler fönster att fylla och lite andra ytor som man kan pynt.

Dessutom så upplever ju Freja den här julen mer än förra året, därför vill jag skapa en bra grund för traditioner. Äntligen ska jag få tillbaka den underbara julkänslan, den man hade som barn, nu ska jag få återuppleva julen genom min lilla tös!

Idag på jobb så planerade vi årets julfirande. Som alltid på min arbetsplats är vi ute i sista sekund, som om vi inte i tid visste att julen skulle komma även i år.

Men det löste sig, det blir julmys på hotellet först som vanligt, men glöggmingel, tal av hotelldirektören, julklappsutdelning och gemensam middag och därefter blir det bowling på Lucky strike på Entré.
Vi har aldrig varit där tidigare så det ska bli roligt. Kul att vi faktiskt ska hitta på något tillsammans även i år.

En verklig förmån!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0