Har jag bestämt mig så har jag...

*skrattar*

Idag när jag och Freja kom hem från dagis/jobb så var vädret hyfsat.
Det såg inte ut som det skulle bli regn iaf... och det var okej varmt, så jag tyckte att vi skulle bli ute.

Jag är ju sällan ute om dagarna, förutom när jag cyklar till jobb, från jobb till Frejas dagis och sen hem.

Och trädgården behövdes räfsas på löv.


Så jag plockade fram sopkvast, räfsa och en sopkvast till freja, och sen satte vi igång. 2 minuter efter att vi har börjat så kommer regnet *suck*

fast det ösregnade inte så vi fortsatte, det var ju fortfarande varmt, och ingen har ju dött av lite regn!

När jag nästan var färdig med räfsandet så ÖPPNADE himlen sig, det fullkomligt ÖSTE ner, men Freja hoppade glatt i vattenpölarna som bildades i trädgården, så jag tänkte "äh va fan, jag kan ju inte sluta nu...."



Så jag fortsatte, och nu är trädgården fin!!!!

Har jag bestämt mig så har jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0