Vill inte att det ska ta slut....

Dottern sover, mannen sover, jag bloggar!
Ska nog gå in och lägga mig i sängen och gosa ner mig och läsa i min bok!
Vilken jag läser?? HAHA Luftslottet som sprängdes! Sista delen av triologin om Millenium och Steig Larssons fantastiska historia om Salande roch Kalle jävla Blomkvist.

Har jag typ inte tjatat om den boken LÄNGE??? Jupp, men jag läser bara ett par sidor om dagen/veckan, Vill verkligen inte att boken ska ta slut. Har lite mindre än halva boken kvar. Men nu är det SÅ spännande så jag läser ett par sidor varje dag.

Det är tråkigt när något bra måste ta slut!!!
Jag får väl bryta ihop och komma igen sen ;)
Filmerna kommer ju i agu/sep =) Så då blir jag lycklig igen hehe






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0