Time flies!

Idag är det 8 år sedan jag tog studenten!
Time flies!

Idag för 8 år sedan satt jag i Slottsparken med mina klasskamrater från ESMU3A och drack champagne och åt frukost.
Solen sken på oss och livet var vekligen underbart!

Min mamma var inte helt glad på mig när jag kom hem efter lunchtid. Hon tittade på mig och sa: Kim Malmborg, gå och lägg dig!

Haha!

Och visst somnade jag, och försov mig! fick kasta in mig i duschen, och flörta med min pappa som fick köra mig tillbaka till skolan, annars hade jag missat fotograferingen! Sminkade mig i bilen!

Innan utringningen för oss studenter samlades vi alla i skolans aula! Där hade vi den stora äran att få vår dag förgylld av Sanna Nielsen! Hon sjöng bland annat Ted Gärdestads "Himeln är oskyldigt blå". Och herregud va jag grät!
Dels för att låten är så himla vacker och dels för att Sanna är helt underbar!


Utringningen var magisk. Det ögonblick man väntat på så länge!
Efteråt stod mina vänner och familj och tog emot mig med blommor och ballonger! Och sen åkte jag igenom stan tillsammans med min klasskamrat Håkan i en stor röd amerikanare! Med en flaska jordgubbschampagne i handen =)

80 personer hade samlats utanför vårt hus när jag kom inglidandes på parkeringen. Tänk att så många människor ville komma och fira min dag. Festen var underbar, med massa god mat, sprit och fina fina presenter!

På kvällen vankades fest på Privé! Amy och våra gemensamma vänner som varit hemma hos henne och firat mötte upp mig hemma hos mig och vi tog gemensamt bussen in till stan. Givetvis med vars en flaska i handen! det var verkligen en underbar dag!
Vi festade tills vi stupade!

Av någon outgrundlig anledning tog jag taxi hem med Amy och tre killkompisar. Amy och killkompisarna bodde på andra sidan Oxie. Men vi fick för oss att vi skulle ha efterfest hos Niklas. Efter två öl kl 0615 den 1 juli så beslöt jag mig för att bege mig hemåt. Eftersom bussen inte hade börjat gå än fick jag GÅ hem. Trött i fötterna var jag. Men jag fick låna ett par skor av Niklas mamma =)

Kl 7 ramlade jag in genom grinden till vårt hus. Helt slut!
Men det var bara till att samla ny kraft för kl 15 skulle jag och Amy iväg igen, en gemensam vän tog studenten!
Så var hela veckan. Dagen innan vår student tog massa av våra vänner studenten, så då var vi på Hipp och dansa och festa tills klockan var 04.

Man kände att man levde! Men det var härligt!

Som sagt, 8 år sedan!

Kommentarer
Postat av: Hannii

Låter som en vecka att minnas :)

2009-05-31 @ 11:39:29
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0