Morsdag!

Grattis på morsdag alla söta mammor där ute!
Ett extra stort grattis till mina vänner som för första gången i sitt liv nu kan fira just morsdag!

Ingen som har grattat mig än dock! Freja är för liten för att själv ha koll på det, och Johan tänker säkert inte ens på det hehe

Men jag måste medge att jag ser framemot kommande morsdagar då Freja kommer hem från förskolan med sina teckningar =)

Hur som helst så ska jag ha en underbar morsdag för jag har världens finaste dotter att vara mor åt! det räcker gott för mig.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Marina

Grattis på morsdag! Själv har jag fått sova länge idag och blev sedan väckt av hela familjen med pussar och mys. Sedan fick jag komma upp till ett dukat frukostbord, MUMS =) Så detta är en underbar första morsdag =)

Kram

2009-05-31 @ 10:47:29
Postat av: Marina

Grattis på morsdag!!!! Själv är man övergiven :( Bebban började jobba halv 6 imorse och Moa lämnade vi till farmor och farfar innan jag åkte till akuten med Benjamin..får hoppas på en msig eftermiddag istället när dom kommer hem! Ha en bra dag kram kram!

2009-05-31 @ 11:22:04
Postat av: Hannii

Grattis! =)

2009-05-31 @ 11:34:58
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0