Konstig torsdag!

Nu sitter jag här i soffan, Helt slut!

Idag var jag på Parkmöllan och körde ett pass i vattenjympa. Ett intensivpass!
Det var nära att jag inte kom iväg idag dock.

Freja har haft en "underbar" dag med gnäll, mat och sovvägran :/
Hon vaknade kl 0715, och sen har hon vägrat allt. *suck*

Inte man har hunnit med. Hon har pendlat mellan sitt underbara go jag och en gnällig unge som jag nästan kunde ha sålt. NÄSTAN! Det är tur att hon är söt.

Men när Johan kom hem så var jag SÅ irriterad, mitt tålamod var som bortblåst, och jag var så frustrerad över att hon inte sovit. Ingen bra dag att hålla på såhär. Jag skulle iväg och Johan skulle bara vara hemma en stund sen skulle Freja till sin faster. Roligt att lämna över en unge med det humöret?

Men Frejas faster har så god hand om henne så det gick fint. Fast det blev ingen mat, däremot blev det en powernap på 15 minuter! Freja vaknade med en gång när jag kom för att hämta henne. Då var klockan 2030! När vi kom hem lyckades jag få i henne 100 ml välling och sen var det bara tack, puss och godnatt, ner i sängen!

Hon TVÄRSLOCKNA! *pustar ut*

Lugnt och skönt!

Jo jag måste bara berätta en sak! Vattenjympan. Det var sjukt roligt. Längtar redan till på måndag. Det var ett tufft pass, men riktigt riktigt roligt! Jag gillar ju inte att visa mig i baddräkt, men idag kände jag mig smal. Riktigt smal. Hur kan det komma sig? Jo det var ett par till i deltagarskaran som var av storlek större, jag var en av de mindre.
Jag vet att det kanske är "fel" att känna så, men det var riktigt skönt... att inte vara störst. Nu är jag ännu mer peppad.

Nu kallar kudden på mig.
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Helle

Vad kul att du gillade vattenjympan :-) Perfekt träning! Rent politiskt korrekt-mässigt är det kanske "fel" att känna så, men jag förstår hur du menar. Och varför ska man vara PK hela tiden? :-)

2009-05-08 @ 12:50:26
URL: http://helle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0