hemmaträning!

Ja det är lika bra att krypa till korset. Det blev ingen vattenjympa igår :/
Jag var så sjukt trött så jag sket i det. Därför så ska jag nu sätta i dvdn "Fast & välformad" och köra igenom ett pass på 45 minuter.

Ska ju på personalfest ikväll och kommer väl då dricka ett par glas vin eller nån öl, så jag behöver varenda extra points kan få. Man måste förbränna det man stoppar in... annars blir det inte bra på vågen nästa vecka!

Freja sover så det är ju guldläge för träning nu, och sen blir det en promenad till parken med lite gungning för Freja och lite gångträning... och sen somnar väl hon igen, och då kan jag ju runda parken ;)

puss o kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0