Grå torsdag!

Godmorgon kära bloggare!
allt väl med er idag?
Här är det bara fint.

Idag är det grått, grått, grått och åter grått ute! Idag ska jag och Freja möta upp min syster på Jägersro Center. Vi ska köpa födelsedagspresent till Matilda, min systerdotter, som blev år den 21 maj och till min kusin Tim som blir 14 den 31 maj. Sen ska jag inhandla lite saker till Frejas stundande 1 års kalas!

Igår var det precis en vecka kvar till hennes stor dag! Igår var det alltså ett år sedan hon var beräknad att födas. Men kom en vecka senare.

Det är stor skillnad på maj 2008 och maj 2009. Förra året var det strålande solsken och jättevarmt, jag var väldigt brun när jag kom in på förlossningen! Det är jag INTE nu. Men jag hoppas innerligt att det blir finare väder, för det kan bli lite svårt att ha utekalas om det regnar :/

Igår kikade också Frejas envisa hörntand upp. Tand nr 9 i ordningen! =)

Ikväll är det sista vattenjympapasset innan sommarsäsongen tar vid. Ska bli kul. Ska cykla dit! På min nylagade cykel =)
Från och med den 1 juni börjar Friskis med utejympa på Ribban, måndagar och torsdagar. PERFEKT! För om Johan inte hinner hem, så kan jag ju ta med mig Freja dit..... =)

Nä nu ska jag äta lite frukost, sen har jag ett par ärenden att ta itu med.
* Kontakta ARN
* Kontakta Advokatsamfundet
(ja det är fortfarande den där jävla advokatfakturan som spökar! Men vi ger oss inte, hon har FEL!!!!!!! Och vi har många bevis på detta, så nu är det riktig fajt!)
* Ringa BMW då vi lyckats förlägga räkningen för bilen..... hmm....

Puss o kram på er!

Kommentarer
Postat av: Weronica

Hur gick det med huset? :) Nyfiken ju!

2009-05-28 @ 09:17:51
URL: http://weronicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0