Födelsedagsgrisen!

Idag mina kära vänner blir Jennifer 1 år!
Kan ni förstå att tiden har gått så fort?
Redan ett år.

Jag minns fortfarande den 8 maj 2008. Jag var SÅ nervös. Ja jag vet att det inte var jag som skulle få barn. Men jag var så nervös för Hannas skull. Kejsarsnitt var planerat och Hanna hade varit lite nervös inför detta, så jag försökte stötta henne och säga att det var inga problem, men istället gick jag och blev nervös ;)

Jag längtade och väntade tålmodigt på att Hanna skulle höra av sig och berätta om vem som gömt sig i hennes mage!
Och till sist kom det, ett mms, på världens sötaste lilla tjej! Jennifer Roos var kommen till världen!

Världens goaste unge! Känslorna för Jennifer och Hanna är väldigt stora. Jag och Hanna blev väldigt tajta i vår vänskap i slutet av graviditeten, det var många nätter man sms och stötta varandra, och lika så när de små liven väl var här. Jennifer känns nästan som en extra dotter för mig. Tyvärr bor vi en aningens långt borta från varandra för att träffas ofta, det tycker jag är tråkigt :(

Men jag följer Jennifers resa genom Hannas blogg, och det är räddningen! =)

Hur som helst, Jennifer fyller ett år idag och det har varit ett privilegium att vara en del av hennes liv!
Imorgon blir det tårtkalas och presenter i Helsingborg, jag längtar redan!


födelsedagsgrisen!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kommer ihåg detta.. ojoj vad Hanna och jag skrev till varandra inför snittet... så när de väl va min tur så va de hennes tur 2 dagar efter .. Jisses va fort tiden går..men så långt bort från varandra är de juinte.. själv har jag 55 mil till min allra närmsta vän och barn uchh de e tungt... men men då man ses blir de dästo roligare eller hur ;) Hälsa hanna och gratta henne från mig och även lilla Jennifer som idag blev 1 år... Hanna skall du gratta för att hon kämpat så bra denna dag och fick en fin liten prinsessa hos sig...



Kram Åsa och Tindra

2009-05-08 @ 14:16:39
URL: http://familjennore.bloggagratis.se/
Postat av: Hanna

ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA ER!!!!

2009-05-08 @ 20:36:15
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/
Postat av: johanna sahlin

STORT JÄTTE GRATTIS!!!!

2009-05-08 @ 21:16:50
URL: http://juliaochjag.blogg.se/
Postat av: johanna sahlin

HAHA.... så går det när man inte läser HELA inläggrt. Trode att det var lilla Freja som fyllde år... hiiii

2009-05-08 @ 21:18:54
URL: http://juliaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0