Dagens träning!

Trots total avsaknad av motivation så tog jag mig till kvällens träning.
Jag cyklade dit och hem!

Och så fort jag satt mig på cykeln med lurarna i öronen så blev jag supermotiverad.
Det var SÅ roligt att cykla!

Jag har inte cyklat sen i april 08, dvs över ett år sedan!

Kändes bra att komma iväg trots avsaknad av motivation!
Nästa vecka börjar utejympan, måndagar och torsdagar kl 18 på Ribban.

Så länge vädret tillåter som kommer jag vara där! för då kan jag ta med Freja i vagnen, och Johan slipper stressa hem från jobb. Win-win!

Nu ska jag gå och lägga mig, är fasligt trött!
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Helle

Jag ville egentligen slå till dig när du stod där ute och flinade medan jag höll på att svimma! ;-)

2009-05-29 @ 17:56:28
URL: http://helle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0