Veckans träning

Måndag: Promenad till och från stan. Det är mitt nya nu, om vädret tillåter o jag inte har bråttom så går ju upp till stan om jag ska träffa någon där. Sen blir det eventuellt Skivstång på kvällen,  det beror på om Johan är frisk imorgon eller inte. Är han det så ska han spela korpenmatch o då måste jag vara hemma med Freja. Men är han hemmma så kör jag skivstång =)

Tisdag: Ki-balans inbokat

Onsdag: Hemmaträning och promenad med Freja, möblerna kommer också så dom ska skruvas ihopa =)

Torsdag: step-up är inbokat

Fredag: Promenad

Lördag: Basgympa pass innan Frejas simning är inplanerat

Söndag: Beror på hur vi mår efter 30års festen, men det är möjligt att jag sticker iväg o kör lite skivstång på eftermiddagen =) Har bokat in det iaf.


Kommentarer
Postat av: Helle

Hrrmmm Det enda jag har bokat in är Core/Bosu på Johanneslust imorgon.. Om du ska på skivstång på söndag så hänger jag med. Var och när så bokar jag! Kram

2009-03-29 @ 19:27:34
URL: http://helle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0