Träning-uteblivet!

I måndags skulle jag o mannen träna skivstång. Det blev inte av. Jag fick akut illamående och magkramp och Freja blev jättegnällig och febrig.

I tisdags hade jag bokat in mig på Ki-balans, men den avbokade jag eftersom jag skulle träffa Jennie och Hanna och lilla Jennsan. Som jag egentligen skulle träffa i måndags, men eftersom Johan ordnat barnvakt o vi skulle träna tillsammans så ombokade vi till tisdag.

Idag skulle jag på Step-upen som jag älskar. Men icke! Har ASONT i ryggen sen gårdagens promenad till willys. Patetiskt? E ja.... men att gå hem en halv mil med en ryggsäck full med mat på ryggen knäckte mig. Jag har klen rygg.

Ingen träning denna veckan! *suck*

Fan va jag suger!

Kommentarer
Postat av: Anna

De e ju bara o ta nya tag nästa vecka :)

Kram Anna

2009-03-19 @ 19:22:16
URL: http://flikky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0