Timbuktu och jag!

I Söndags var det inbokat ett skivstångspass på Heleneholm tillsammans med Elin. Men detta blev inte av. För vi i familjen Malmborg hade så mycket att fixa på eftermiddagen så det passade inte alls.
Det blev ett medeljympa pass på Johanneslust istället för min del, så jag fick tränat iaf!

I lördags blev det ett powerwalk-pass i parken för min del. Fy fan va bra jag kände mig. Fyra varv i parken. Sen situps och rygglyft när jag kom men. När man har Timbuktu i lurarna så kan man gå till världens ände!
Man blir SÅ glad, härligt rytmer.... grymma lines.... så jäkla bra! Timbuktu och jag är en bra kombination.... Jag tror jag kan åstadkomma hur mycket som helst så länge jag får lyssna på bra musik!

Timbuktu var ju med på förlossningen också, inte i person, hehe, men i musikväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0