Visste ni det här om mig?

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Trött, trött, trött..så jag förstår inte varför jag börjar med att fylla i detta formuläret NU, istället för att gå o sova. Livet är fullt av undringar ;)

Favoritgodis: Surt, salt och hårt! Typ Kryptoniter, världens bästa kombination =)

Är det nåt du absolut inte äter: Inälvsmat

Kläder just nu: Grå kortärmad tröja och trosor.

Musik just nu:
ingen musik på.

Vad sa du senast: "Hur långt kommer man på en tank??"

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:
Innan 1658,då var Skåne danskat haha

Sommarplaner: Fira Frejas ett årsdag, åka på någon form av försenad bröllopsresa.

Fisk eller badkruka: Badkruka- ALLTID

Saft eller alkohol: Måste jag välja blir det saft, men jag gillar inte det.

Hur många kuddar sover du med: 1

Favoritväder: Vår, lagom varmt, lite soligt och vindstilla =)

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mat, datorn och trådlöst internet

Spelar du nåt instrument: Lite gitarr, och skalor på pianot

Morgon- eller nattmänniska: Jag är nog mer än morgonmänniska än en nattmänniska, men sen man fick barn är man uppe när man behöver och sover när man kan ;)

Sparare eller slösare: Mitt motto är " bäst att spendera pengarna innan dom tar slut"

Bästa film: Stekta gröna tomater!

Tror på liv på andra planeter:
Jupp, allting annat vore storhetsvansinne

Kommer du ihåg din första kärlek:
Ja det gör jag. Tommy Nilsson (dock inte sångaren), tror ni jag sjäng "Tommy tycker om mig" många gånger??

Älskar du henne/honom fortfarande: Nej, nu är Johan den enda mannen mitt hjärta klappar för, men roligt är att jag just fick spela in låten "tommy tycker om mig" på min möhippa, fast jag sjöng givetvis Johan då istället för Tommy. hihi

Har du några homosexuella vänner: ja

Tror du på mirakel:
jajamensan

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Utan tvekan! JA

Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja det är jag, på en bra dag ;)

Hur många barn vill du ha när du blir stor: Har redan ett, men ett syskon vore fint till Freja. Men tvåbarn är lagom, men sen vet man aldrig.

Bio eller promenad:
Promenader är nyttigare, men bio är trevligt. Men väljer promenad, för jag ser hellre film hemma i soffan.

Är du kittlig: Vansinningt mkt. 

Snarkar du? Nope

Stjärntecken? Stenbock

Rädd för insekter?
Nej, men jag är inget big fan av dom direkt.

Äckligaste insekten: Mygg, för det kliar så satans mkt när man är så söt som jag är ;)

Största svaghet: Värdelös på att ta kritik, en aning slarvig hemma och så är jag alldeles för naiv.

Det här är jag bra på: Vara ärlig, väldigt empatisk, göra andra glada. Och så är jag skitbra på att vara en bra fru och mamma =)

Bästa bok? Jag fastnade för Liza Marklunds böcker om Mia..men nu vet man ju inte vad som är sant eller inte så det känns lite galet..

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Hmm.... läsa andras tankar!

Vad vill du jobba som?
Det jag gör nu, konferenschef

Chips, morötter eller godis? Godis.... fast ska jag vara ärlig så var det nära att jag skrev morötter

Pizza eller hamburgare? Hamburgare

Skriver du dagbok? Nej inte längre, men det finns ett par stycken i källaren av alla de färger, former osv. Nu bloggar jag istället.

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har 5 tatueringar redan, och har varit piercad i naveln, läppen, näsan och tungan. Hålet i tungan är det enda jag har kvar, men har sällan staven i.

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.): Välstädat

Gungar du på stolen? Nej inte längre, men när jag var yngra gjorde jag det ALLTID.

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Skulle ha gjort det när jag fyllde 18, men mamma drömde att jag dog så jag fick aldrig.

Vilken hand håller du gaffeln i ? Varierar, jag kan nämligen äta tvåhänt!

Är du rädd för blod? Nope

Saltar du på maten?
När det behövs.

Gillar du att sjunga? Sjunger ALLTID. Skulle dö om jag inte fick sjunga.

Anser du att du är stark? Mentalt är jag det, den fysiska biten jobbar jag på flitigt nu.

Brukar du sola? Nja, lite. Tar det faktiskt försiktigt med solen nuförtiden.

Vad gör du om du får hicka? Äter 2 tsk lingonsylt! Hjälper, faktiskt! Pröva nästa gång du har hicka!

Röker du? Nej för det är fan det äckligaste som finns.

Snusar du? No way

Använder du knark? Ja som fan! Nej det är väl klart att jag inte gör.

Kaffe, te eller inget? Kaffe, kaffe,kaffe! Fast te är också gott!


NU ska jag sova... puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0