Nytillskott!

Nej Hanna jag är inte gravid *s*

Familjens nya tillskott heter Lukas. Och är mina svärföräldrars nya lilla hund. Han är så söt!
9 veckor gammal i förrgår.


Kan man bli sötare??


Hos svärföräldrarna var även Frejas faster Frida. Henne har vi inte träffat på lääääääääääääänge, så det var ju riktigt trevligt att prata lite med henne.
Freja var inte ett dugg blyg, trots att dom inte har setts sen Freja var 2 månader.



Efter fastermys, hundmysoch god fika blev Freja JÄTTETRÖTT. Men vägrade ju givetvis att sova. Däremot kunde hon mysa lite....



Att mysa med pappa är det nya nu. Pappa för hela slanten!

Dom är så fina mina älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Karin

Skruttplutt e det en amerikansk cocker eller? Sååå söt!!!

2009-03-09 @ 14:25:23
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Ma

2009-03-09 @ 21:42:26
Postat av: marre

Fin liten vovve, för att vara ärlig så trodde jag att det skulle bli en Luffsen. :)

2009-03-09 @ 21:43:37
Postat av: Hanna

okejdå.. jag ger mig :P

2009-03-10 @ 00:00:47
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0