Idioter!

Ja det finns väl INGEN som har kunnat undgå vad som hänt i Malmö i helgen?
Davids Cup match mot Israel. En match som skapat rubriker! Folktomma läktare och säkerhetspoliser till tusen!

En demostration var ju givet. Men som vanligt så handlade allting om allt annat än just demostration! Man blir så förbannad! Klart att man ska få demostrera och få uttrycka sin åsikt. Men det är ju inte DET som är problemet. Problemet är allt annat jävla pack som ansluter av helt andra anledningar: för att bråka!

Kasta cyklar på polisen..... Sparka på polisbilar.... Klättra på bilarna....slå i sönder halva stan......
Ärligt talat, vad är det för fel på de här personerna? Saknar dom hjärnceller eller?
Varför får inte polisen agera mer? Hade polisen fått rycka in hade det kunnat stoppas långt innan. Men icke!

Allvarligt talat jag förstår varför polisen uttrycker sig klumpigt ibland, och kallar folk som håller på såhär för Apjävlar. som  min vän uttrycket det i sin blogg, man kallas för det man är! Om man hoppar och sparkar på ett biltak, ja då är man inte mer än en apjävel!

Nä ska sluta skriva nu, för jag blir bara så förbannad!

  

Vi kom ut från FK Pondus träningsmatch vid Malmö IP precis när demostrationståget gick förbi. Fan alltså, man blev så förbannad.... Sovjetflaggor.... Allvarligt talat??? Man kan bli förbannad för mindre!

Kommentarer
Postat av: veronica

Jag håller helt med dig! Fy fan vad arg jag har varit på detta tramset som är. Inte konstigt alls att polisen säger saker eller slår lite extra. jag skulle göra precis samma sak.

Så onödiga resurser som behöver sättas in, som kunde används till något mycket bättre.

Dessa patetiska människor förstör ju en hel vacker stad! usch säger jag bara.

Kram Virre

2009-03-09 @ 12:44:59
Postat av: Sandra

Håller med dig i allt. Det enda positiva i hela skiten är att man för EN GÅNGS SKULL inte kan anklaga polisen för att ha provocerat fram någonting. Frågan är bara till vilket pris...

2009-03-11 @ 08:49:37
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0