Helgens bravader

Ja, Ullis, jag var trött,bakis och seg igår, så det blev inget bloggande ;)

Nå, hur var min kväll som partypolaren Kim då??
MYCKET BRA! Jag hade riktigt roligt. Kändes dock lite skumt att lämna män och barn 1930 en lördag. Men det var himla trevligt hemma hos Louise.

Melodifestivalen blev avklarad i lördags. Och jag måste ta hatten av för Alex och Ulrika som utsett Opera-tanten som vinnare redan från början. Jag å andra sidan var inte övertygad. Mina kort la jag på Alcazar. Men det fanns många bra bidrag, men jag trodde inte att Malena skulle vinna. Men faktiskt, låten är lagom udda för att den ska kunna skaka om lite i ESC, av det positiva slaget. Låten är inte alls dålig. Den växer, svår att sjunga med i, men helt okej. Så varför inte, hon kanske kammar hem alltsammans ;)

Efter melodifestivalen blev det lite singstar, födelsedagstårta och sen bar det av till Etagé för mig och Sarah.
Det var annorlunda ;) Hehe, man är inte längre van. Och när vi kom dit var där inte speciellt mkt folk, och jag höjde medelåldern med 8 år typ... men det bättrade sig väsentligt efter en timme.

Träffade massa gamla kompisar som man inte sett på typ 5-6 år, och det var sjukt trevligt. Det roliga var att alla mer eller mindre sa: Hej, va kul att se dig, hur är det med dig?? Och hur är det med Freja?? haha
Tacka vet jag facebook ;)

Det blev ett par drinkar, lite dans och sen tackade jag för mig vid 0315. Johan skulle ju iväg och lira boll igår, så det ville ju sig till att jag var uppe och någorlunda pigg när han stack. Men det var inga problem! Jag var inte alls bakis, bara otroligt seg och trött.

Jag hade ju varit smart nog att bjuda hem min morbror och hans familj på fika vid 16-tiden igår! haha Kostar att ligga på topp!

Här kommer lite bilder från i lördags!

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0